Formål Dansk-Japansk Selskab har som sit formål at støtte og udbygge de kulturelle relationer mellem Danmark og Japan samt at udbrede kendskabet til Japan i Danmark.
Møder og sammenkomster Selskabet afholder året igennem en række møder og sammenkomster med vidtspændende temaer og ofte i sammenhæng med aktuelle begivenheder i Japan og Danmark. Møderne afholdes primært i København.
1958 Selskabet er stiftet i 1958 og ledes af en bestyrelse, der vælges på den årlige generalforsamling.
Henvendelser til Selskabet Bedes stilet til Sekretariatet: kontakt@dansk-japanskselskab.dk