Dansk Bonsai Selskabs 45. års jubilæumsudstilling i København

Tid:
9. og 10. maj

Sted:
på kulturhuset Telefonfabrikken i Gladsaxe (Telefonvej 12, 2860 Søborg

Vi glæder os til endnu en gang at byde velkommen til Yannick Kiggen (https://www.yama-bonsai.be/)fra Belgien. Han vil både afholde workshop, demonstration og fungere som dommer ved bedømmelsen af udstillingen samt talentkonkurrencen.

I anledning af vores jubilæum ønsker vi desuden at lave en særudstilling med historiske træer fra medlemmernes samlinger. 

Glæd jer også til flere handlende, en bonsai-på-vej-udstilling, Talentkonkurrence og andre spændende tiltag – som vi løfter sløret for i løbet af de næste måneder. 

Dansk Bonsai Selskab byder vores venner i Japanske Havers forening hjerteligt velkommen til vores jubilæums udstilling. 

Læs nærmere og se program for udstillingen her: https://bonsai-danmark.dk/aarsudstilling-2026/

Vi glæder os til at jer alle, og håber I vil være med til at gøre vores jubilæum til en stor og flot udstilling!